אוטו 76 באבן גבירול בתל אביב

לפני כמה ימים החלטנו ללכת אני ועוד חבר לפאב חדש שנקרא אוטו 76 ונמצא ברחוב אבן גבירול בתל אביב. לי ולחבר הזה יש תחביב, לחרוש פאבים בתל אביב. ככה סתם אנחנו נפגשים לנו בערך פעם בשבועיים והולכים לעבור על כמה שיותר פאבים בערב אחד. למה פעם בשבועיים? כי תחשבו טוב טוב כמה אמור לעלות ערב כזה. נגיד שאנחנו מתחילים בסביבות9 ומבלים עד 2 בלילה, משהו כמו 5 שעות ועוברים משהו כמו 4-5 פאבים. כל פאב כמעט אנחנו יושבים לשתות, לפחות משקה אחד אם לא שניים. אז נחשב נגיד משקה וחצי כזה כפול 4 זה יוצא בערך 6 משקאות, כפול משהו כמו 30 ש"ח למשקה בממוצע עם הטיפ והכבר הגענו לסביבות ה-180 ש"ח לסיבוב בארים כזה לכל אחד מאיתנו. ואגב, עוד אילוץ של אופי הבילוי הזה הוא שלא עובדים למחרת. כי בדרך כלל אנחנו ממש גמורים מאלכוהול וחייבים לשתות כמו שצריך. אנחנו גם דואגים לאכול לפני כן כדי לרפד קצת את הקיבה על מנת שתעמוד בלחץ הזה.
שמענו על אוטו 76 מידידה משותפת שלנו שגרה ממש על כיכר רבין והצומת של פרישמן. גם כן מיקום מעולה. סתם היה לה מזל, חברה שלה שעזבה את הדירה כי עברה לגור עם חבר שלה "הורישה" לה את הסכם השכירות. אז תכלס הפאב הזה זה ממש קרוב לבית שלה והיא ראתה מלא התקהלות שמה כל ערב והחליטה ללכת לבדוק. מסתבר שאשכרה כל ערב יש שם תור של מיניטמום איזה 10-15 אנשים ובסופי שבוע זה יכול להגיע אפילו ל-50 אנשים שמחכים בחוץ. ותבינו, זה בעולם הרשימה ולא בעולם הסלקציה. פשוט עומדים ומחכים שיתפנה קצת מקום ואנשים יצאו כדי שיוכלו להכניס בליינים חדשים בפנימה.
טוב, החלטנו על ערב, יום חמישי או שישי היו האופציות ויום שישי נבחר לאחר כבוד. קפצתי אל טדי הביתה, אמא שלו בישלה לנו ארוחת ערב ואחרי זה יצאנו. נסענו עד לכיכר רבין והתחלנו לחפש חניה. משימה לא פשוטה בדרך כלל אבל מסתבר שביום שישי בסביבות 9-10 בלילה זה דווקא מאוד פשוט כי המון אנשים נוסעים למשפחה הורים וסתם לסופי שבוע ודווקא יש חניות. חנינו ממש על אבן גבירול ומהמכונית כבר יכלנו לראות את השלט אוטו 76 מתנוסס בצמוד לסופר באבא החדש שנפתח על אבן גבירול לפני כמה חודשים.
אז למה אני מספר לכם את זה? כי זו הייתה הפעם הראשונה שנתקענו בפאב ולא עברנו לפאב הבא בסיור פאבים שלנו. נפלנו שמה על חבורת בנות, כוסיות, בנות 21-24 שלומדות באוניברסיטת תל אביב במסגרת איזה חילופי סטודנטים. וכולן אמריקאיות, כנראה עשירות ושנראות ממש טוב. מסתבר… שחוץ מלימודים גם קצת עניינים עם גברים ישראליים מאוד מעניינים אותם. אז בקיצור השיחות זרמו, האלכוהול גם זרם ויצאנו משם מרוצים ועם מספרי טלפון ואפילו בחורה אחת שהמשיכה עם חבר שלי הלאה. חזרנו שוב ושוב לבקר אבל מסתבר שזה היה קצת פוקוס ושבנות כאלה לא ממש הפכו את אוטו 76 לבית שלהן אלא גם הן הגיעו לשם במקרה לגמרי.

2 תגובות to “אוטו 76 באבן גבירול בתל אביב”

  1. אוטו זבל Says:

    חגגתי יומולדת 27 במקום
    כל החברים שלי הגיעו בין השעה 9 וחצי ל 10
    ועשו לי בעיות בכניסה לא רצו להכניס את אחי הקטן ממני ב 4 שנים
    וכמו כן לא הסכימו להכניס חברים שלי מתחת לגיל 27
    בסה"כ היה מדובר ב 2 אנשים שמנהל במקום (שי שמו) לא הסכים להכניס בגלל שהיו מתחת ל 27.
    שניסיתי לשכנע את המנהל לתת להם להכנס אחרת אאלץ לקחת את כל ה 25 חברים שלי וללכת למקום אחר קיבלתי תגובה שהדהימה אותי אשר באה לידי ביטוי בכך שמנהל המקום התחיל לדחוף אותי ולאיים עלי שהוא עכשיו סוגר לי את החשבון ומגרש את כל החברים שלי מהמקום. כמובן שניסיתי להגיע איתו לעמק השווה אבל בסוף לא היתה ברירה ו 25 אנשים נאלצו לקום וללכת למקום אחר.

    חשוב לציין שמנהל המקום התנהג כמו ערס ואיים עלי מספר פעמיים שהוא יקרא למאבטחים למרות שכל האלימות הפיזית באה מהצד שלו.
    מעניין איך הסיפור היה נגמר אם הייתי מגלה אפילו גרם אחד של פיזיות

    בקיצור יש אנשים שעדיף לא לתת להם פרנסה ללא קשר אם בבר יש אווירה טובה או לא.

  2. dodoun Says:

    אתה מוזמן להגיע באתר שלנו, יש שם הרבה יותר תהודה לדברים:
    http://www.Tlife.co.il
    בפורום בילויים

כתיבת תגובה

הרשמה

קבל כל פוסט חדש ישירות לתיבת הדואר הנכנס.

