תכירו.. פורום טיולים הכי שווה, ממוקד באזור תל אביב

הרבה זמן אני עוסק בנושא הטיולים בארץ ועכשיו סוף סוף החלטתי גם לעשות עם זה משהו. מאז שאני ילד , אני זוכר שאבא שלי היה חבר פורום טיולים בישוב שלנו. פעם זה היה באמת כינוס כזה, לא פורום כמו שאנחנו מכירים היום באינטרנט. הם התכנסו פעם בשבוע, סיפרו סיפורים, שרו שירים, דיברנו על הטיולים שהיו, בארץ ובחו"ל וכדומה. גולת הכותרת הייתה כמובן הטיולים החודשיים. פעם בחודש הם היו מתארגנים ויוצאים לטיול כזה או אחר ברחבי הארץ. המורעלים יותר שבניהם היו עושים את זה גם יותר מאשר רק פעם בחודש. הם היו יוצאים לטייל פעם בשבועיים ולפעמים גם כל שבוע בעונות הפחות חמות או הפחות גשומות. והעונות שם תמיד היה נושא חם לשיחה. אם בצבא מחלקים כל דבר ל-3, את החברים בפורום היו מחלקים ל-2: כאלה שמעדיפים לטייל בחורף וכאלה שמעדיפים לטייל בקיץ. אני זוכר, שכאשר נפתח פורום טיולים אינטרנטי בניהולי, הנושא הראשון שכתבתי עליו היה העונות ומתי כדאי לטייל איפה ומה היתרונות וחסרונות וכדומה.
טוב, נראה לי שמפה קל מאוד להבין שחייתי בבית של אוהבי טיולים והייתי מטייל המון. כשסיימתי צבא, קיצרתי את הקבע שלי בחודשיים כדי לעשות קורס מדריכי טיולים של חברת אגד תיור ונופש כדי להיות מדריך. האמת שבאותו זמן בכלל לא הייתי בטוח שאני הולך להיות מדריך. אבל מה שכן, בשום פנים ואופן לא הייתי מוכן להתחיל לטייל בחוץ לארץ ולכבוש את העולם, לפני שעשיתי חרישה רצינית של הארץ שלי. וככה, אחרי הקורס מדריכים, כאשר כבר הייתי מדריך רישמי, אני ועוד חבר קנינו ג'יפ קטן והתחלנו לחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה במשך שבועות רבים, אני חושב שסה"כ טיילנו בערך 3 חודשים ורק פעמיים באמצע קפצנו הביתה לנוח ולהתארגן.
אחרי הלימודים, התאווה שלי לחזור לטיולים גברה לה. בזמן הלימודים באוניברסיטה פשוט אין זמן לכלום. אז ככה יצא שמייד כשסיימתי, כל מה שהיה לי בראש זה טיולים. ככה עלה לראשונה הרעיון של פתיחת פורום טיולים באינטרנט. גם ככה כל יום אני על המחשב, גם אחרי העבודה, אז חשבתי שזו יכולה להיות תרומה טובה מאוד למידע באינטרנט. שיהיה מידע זמין ועדכני ומוסמך מהשטח ממישהו שמבין ומטייל כל חייו. יחד עם הקורס מדריכי טיולים, גם הרגשתי שיש לי גושפנקא רצינית לעניין הזה ויצאנו לדרך. חברתי לשני חברים טובים, גם הם סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון והקמנו אתר סטודנטים ממש פורה. בנינו? האתר לא ממש עניין אותי, אלא חיכיתי לרגע שנקים בו את מערכת הפורומים, והסיבה מאוד ברורה. אחרי כמה חודשים של איסוף חומר, העלאת חומר לאינטרנט, איסוף תמונות, חתימה על שיתופי פעולה וכדומה, הגענו סוף סוף לרגע בו חיכינו, הקמנו את מערכת הפורומים וכמובן שאני באופן אוטומטי מיניתי את עצמי למנהל פורום טיולים.
אני לא יודע כמה אנשים מבינים במה שקורה באינטרנט, אבל הקמה של פורום כלשהו זה דבר מאוד לא פשוט ולוקח הרבה זמן עד שאנשים מכירים את הפורום, מצטרפים אליו, הופכים להיות פעילים בו וכדומה. אבל הפורום שלי כבר במצב מעולה, ככה שלא נותר לי אלא לתת לכם לינק שתראו בעצמכם: פורום טיולים באתר הסטודנטים של תל אביב הוא אחד המקומות הכי חזקים ושווים שיש. מקווה שתהנו ממנו ושתתרשמו כמו שאני מתרשם ממנו כל פעם מחדש.

כתיבת תגובה

